איך אפשר לשלב באירוע מגשי אירוח עם יינות בצורה מושלמת?

בדרך כלל, כשאנחנו מדמיינים אירועים עם יינות איכותיים, יינות ברמה גבוהה, יקרי ערך, אז מה שעולה לנו בראש זו ארוחה גדולה עם מלצרים אשר מגישים לשולחנות מנות שונות, בזו אחר זו. זה מה שקורה בארוחות רשמיות, מסעדות, ארוחות ערב יוקרתיות ועוד. 

אך האמת היא שאפשר גם אחרת. אנחנו יכולים לערוך אירוע, אינטימי או אפילו גדול, להציע בו מגוון רחב של יינות שונים, אך במקום להציע שירותי קייטרינג רגילים, להציע לאורחים שלנו מגוון מגשי אירוח עם מנות שונות. כך הם ייהנו מאוכל קליל וטעים, אך לא יצטרכו להתפשר ויוכלו ליהנות מכוס יין טובה. 

בשנים האחרונות אנחנו עדים לשני שינויים שהתרחשו כמעט במקביל. מצד אחד, תרבות צריכת היין בישראל השתנתה. יותר אנשים צורכים יין ואפשר למצוא הרבה מאוד יינות איכותיים, כולל יינות המיוצרים בישראל. מצד שני, אנשים לא ממהרים להזמין שירותי קייטרינג רגילים לאירועים, כולל אירועים גדולים, אלא מזמינים מגשי אירוח מכל טוב

לפני שנסביר איך אנחנו מחברים בין מגשי אירוח ויינות בצורה מושלמת, חשוב להבהיר שזה יכול להתאים כמעט לכל סוג אירוע, אך זה תלוי כמובן בקהל היעד ובמועד האירוע. אם מדובר על קהל עם ילדים רבים, ייתכן וזה לא מתאים. מצד שני, אנחנו יכולים להיות בטוחים שזוגות צעירים וקהל מבוגרים באופן כללי, מאוד ישמחו להשתתף באירוע בו הם יכולים ליהנות גם ממגשי אירוח מלאים בכל טוב ויינות איכותיים. 

איך מחברים בין מגשי אירוח ליינות?

בשביל לחבר בין השניים, אנחנו צריכים לבחור את הפריטים הנכונים. כלומר, עלינו לבחור מגשי אירוח מתאימים ולצד זה, יינות שיכולים להתאים לאירוע. בשני המקרים, אפשר להשתמש בצוות מקצועי של החברה ממנה אנחנו מבקשים להזמין את המגשים ואת היינות, בשביל שנוכל לעשות את השילוב הנכון. 

למשל, אם אנחנו מחליטים לערוך אירוע ולהגיש בו מגשים עם כריכים מסוגים שונים, סלטים, מאפים וכדומה, אזי שאנחנו צריכים גם לדעת כיצד למצוא יינות שיכולים להשתלב. לא כאלה שיהיו כבדים מדי, לא יינות יבשים או כאלה שיקשו על חווית האכילה. 

חשוב לציין, הרבה פעמים הבחירה שלנו תתבצע גם על פי שעת האירוע. כלומר, אם אנחנו עורכים בצהריים, אז נבחר בהתאם מגשים ויינות שיתאימו לסוג אירוע שכזה. לעומת זאת, אם אנחנו עורכים אירוע לפנות ערב או בשעות מאוחרות יותר, נוכל למצוא מגשים ויינות שיכולים להתאים לאירועים כאלו. 

אירועים מיוחדים של יין

מנגד, הרבה פעמים נהוג לערוך אירועים מיוחדים של השקת יין חדש, אירועי טעימות, HAPPY HOUR ואירועים אחרים שהמוקד שלהם הוא צריכת יין. אז אנחנו צריכים לבחור מגשי אירוח עם מנות שונות, למשל, ברוסקטות ומטבלים, חטיפי פיצה, מיני מאפים ועוד. דברים שיכולים להשתלב עם היין אבל לא לתפוס יותר מדי מקום. 

תוכן עניינים

האמת שהמחירים ממש משתנים ותלויים במטרת הביקור, האם אתם מעוניינים רק בטעימות יין? אולי בארוחת בוקר מפנקת או פלטת גבינות וירקות טעימה?

שאלת השאלות! יש מקרים שיין לבן מדהים ומקרים שבהם דווקא האדום נותן תחושה מרגיעה וכייפית יותר, עצה שלנו? רוצו לטעום ולהחליט בעצמכם, כי על טעם ועל… אתם יודעים כבר את ההמשך

בהחלט אפשר ורצוי אפילו! באתר כתבנו גם על מקומות מהממים שבהם אפשר לחגוג ימי הולדת, הצעות נישואין ועוד המון שמחות!

דילוג לתוכן